آرایه های ادبی کنکور نشر الگو

  • نویسنده: علیرضا عبدالمحمدی
  • رشته تحصیلی علوم تجربی, ریاضی و فیزیک, علوم انسانی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب آرایه ادبی کنکور نشر الگو

اگ یه کتاب میخوای ک ارایه کنکور رو فول بشی و هیچ تستی از زیر دستت در نره این کتاب بهترین انتخابه

کتاب آرایه های ادبی نشر الگو اینجاست تا یکبار برای همیشه مبحث آرایه‌های ادبی رو کنکوری به شما آموزش بده نه به شیوه‌ی درس به درسی که مختص تدریس مدارس هست. 
ادبیات موضوعی یا اختصاصاً آرایه‌های ادبی مبحث جذابی هست که خیلی از ماها تابحال از اون غافل بودیم.

اما اینبار با کتاب آرایه‌های ادبی نشرالگو همراه میشیم تا این موضوع مهم رو بررسی کنیم:

  • تست‌های ادبیات کنکور به این صورت تیپ بندی میشن؛ (لغت املا، تاریخ ادبیات،آرایه‌های ادبی، دستور زبان و قرابت معنایی) که حتی چیدمانشون توی دفترچه‌ی عمومی کنکور ثابت و مشخصه.
  • آرایه‌های ادبی سومین مبحث سوالات رو شامل میشه و میانگین ۳ تا ۴ سوال از اون مطرح میشه.
  • کتاب آرایه‌های ادبی نشرالگو  نوشته استاد علیرضا عبدالمحمدی هست که به زبان خیلی روان توضیح داده (یعنی مخاطبش همه‌ی دانش اموزان از سطح مبتدی تا خیلی قوی هستن) و به شما میگه که چطور باید مبحث آرایه ها رو اصولی کار کنید.
  • مهمترین ویژگی که کتاب  آرایه‌های ادبی نشرالگو  رو خاص کرده اینه که تیپ بندی های مختلف رو کاملاً جدا کرده وحتی به شما تکنیک‌های تست زنی درس آرایه های ادبی رو یاد داده و همچنین برنامه ریزی کرده ک چطور جلو برید تا قادر باشید تمام تست‌های این مبحث رو پاسخ بدید!
  • آرایه های ادبی نشرالگو میتونه بهترین انتخاب در مبحث آرایه ها برای یک دانش آموز کنکوری باشه که ترجیح میده ادبیات رو به صورت موضوعی بخونه

شما می تونید کتاب آرایه ادبی کنکور نشر الگو رو با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور از بانک کتاب Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی دانشگاهی و غیره فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن320 گرم
مولف

علیرضا عبدالمحمدی

ناشر

پایه تحصیلی

دوازدهم, یازدهم, دهم متوسطه

رشته تحصیلی

علوم تجربی, ریاضی و فیزیک, علوم انسانی

شابک

9786006924373

سال چاپ

1401

16%

۶۳,۰۰۰تومان

ناموجود

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.