آموزش شگفت انگیز ریاضی یازدهم رشته تجربی خیلی سبز

  • نویسندگان: حمید گلزاری, محمد مصطفی ابراهیمی
  • رشته تحصیلی علوم تجربی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضی یازدهم خیلی سبز

اگه دنبال کتابی هستی که ریاضی یازدهم رو همزمان تشریحی و تستی یاد بگیری این کتاب و مقاله مخصوص شماست : 

ساختار کلی :

کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضی یازدهم  با تالیف محمد مصطفی ابراهیمی و حمید گلزاری تو 380صفحه و هفت فصل از انتشارات خیلی سبز منتشر شده .

فصل بندی کتاب «آموزش شگفت انگیز ریاضی دوازدهم رشته تجربی خیلی سبز» کاملا مطابق فصل بندی کتاب‌ درسی تقسیم بندی شدن.

فهرست 

فصل 1:هندسه تحلیلی و جبر

فصل 2 :هندسه 

 فصل 3:تابع 

فصل 4:مثلثات

فصل5:توابع نمایی و لگاریتمی

فصل6:حد و پیوستگی

فصل7:آمارواحتمال

محتوای هر فصل:

اول هر فصل آموزش مفهومی هر درس قرار داده شده تا بتونید  بطور کامل با مثال های تستی و تشریحی به مطلب مسلط بشی بعدش سوالات تشریحی برای آمادگی برای امتحانات ترم و نهایی و سوالات تستی جهت آمادگی برای سوالات چهارگزینه ای کنکور قرار داده شده .

درسنامه :

سری کتاب های آموزش شگفت انگیز همونطور که از اسمشون مشخصه با درسنامه کامل و مفهومیشون شناخته میشن و نقطه قوت این سری کتاب ها دقیقا همین درسنامه جامع اونا محسوب می شه . کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضی دوازدهم برخلاف بقیه کتاب‌های کمک درسی و کنکوری ریاضی که تو اونا مطالب درس‌نامه به صورت خلاصه و نکته وار هستش، مطالب به تفضیل با عنوان آموزش مفهومی توضیح داده شدن.

این آموزش رو محور نکات بوده و برای یادگیری عمیق تر و بهتر مثال تشریحی جهت ایده دادن به شما برای پیش بینی سوالات امتحانات نهایی و مثال تستی از نوع آموزشی برای یادگیری حل سوالات چهارگزینه ای تئ درسنامه این کتاب وجود داره.

درسنامه جامع و صفر تا صد و همراهی مثال های تستی و تشریحی  این کتاب باعث وجه تمایز اون از سایر کتاب ها شده و مطالعه کامل این درسنامه دانش آموز رو به تسلط خوبی از مطالب میرسونه و باعث آمادگی قابل قبولی برای حل سوالات تشریحی و تستی این کتاب و سایر کتاب ها و امتحانات و آزمون ها میشه.

درسنامه خوب این کتاب میتونه یک منبع عالی برای آموزش و مرور مطالب تو طول سال باشه.

شما می تونید کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضی یازدهم رشته تجربی خیلی سبز  رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن760 گرم
مولفان

حمید گلزاری, محمد مصطفی ابراهیمی

ناشر

رشته تحصیلی

علوم تجربی

پایه تحصیلی

یازدهم

شابک

9786004124409

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش شگفت انگیز ریاضی یازدهم رشته تجربی خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

قیمت اصلی ۳۸۰,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۳۱۹,۲۰۰تومان است.

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.