آموزش علوم هفتم به روش واله

  • نویسندگان: طیبه جمالی, عباس طالبی, مهدی هاشمی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

علوم هفتم به روش واله

اگر دانش آموز پایه هفتمی هستید و از الان به فکر ورود به یکی از مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در مقطع متوسطه دوم هستید، توصیه می کنیم که از حالا شروع به تست زدن کنید. تست زدن به شما کمک می کند که هم در مطالب درسی که فرا گرفته اید، تقویت شوید؛ هم خود را برای شرکت در آزمون هایی همچون آزمون های تستی مقطع متوسطه دوم آماده کنید.

اگر قصد دارید که یک کتاب کمک درسی برای درس علوم خود خریداری کنید، کمی صبر کنید تا با ویژگی های کتاب آموزش علوم هفتم به روش بیشتر آشنا شوید و یک کتاب مناسب را خریداری کنید.

آقای مهدی هاشمی، آقای عباس طالبی و خانم طیبه جمالی از نویسنده های باتجربه این کتاب می باشند.

حجم این کتاب کمتر از 200 صفحه است و همین موضوع سبب می شود که تمامی دانش آموزان با هر وقت و زمانی که داشته باشند، بتوانند از کتاب آموزش علوم هفتم به روش استفاده کنند.

علاقه به تست زنی دارید؟

قبل از هر چیزی باید بدانید که اصلا علاقه مند به تست زدن و حل کردن تست های مختلف هستید یا خیر! به هر حال یکی از اهداف آموزشی کتاب علوم هفتم به روش این است که دانش آموزان بتوانند با کمک آن، مهارت تست زنی خود را تقویت نمایند.

در نظر داشته باشید که کتاب آموزش علوم هفتم به روش، کتابی است به غیر از تشکیل شدن از تست های مختلف، از درسنامه و تمرین و سوال های تشریحی هم تشکیل شده است؛ اما به هر حال اگر دوست دارید که تست بزنید و از حالا خودتان را برای شرکت در آزمون های ورودی مدارس آماده کتاب، کتاب آموزش علوم پایه هفتم به روش یک کتاب بسیار مناسب برای شما است!

البته ذکر این نکته هم لازم است که سوال های تستی کتاب علوم هفتم به روش انتشارات واله، دارای پاسخ است و همین موضوع سبب می شود که شما بتوانید برای تسلط بیشتر و رفع اشکال خود، راحت تر از کتاب آموزش علوم هفتم به روش استفاده کنید.

تقویت درس علوم برای ورود به پایه های هشتم و نهم

همانطور که در این مقاله هم به آن اشاره کردیم، کتاب آموزش علوم پایه هفتم به روش به غیر از اینکه از تست های مختلف تشکیل شده باشد، از درسنامه و تمرین هم تشکیل شده است. بنابراین، دانش آموزانی که می خواهند تسلط خودشان را بر روی مطالب درسی افزایش دهند و می خواهند که پایه درس علوم خود را برای ورود به مقطع های تحصیلی بالاتر تقویت کنند، باز هم می توانند کتاب آموزش علوم هفتم به روش را خریداری نمایند.

لازم به ذکر است که این کتاب به غیر از تمرین، از سوال های تشریحی درس به درس هم تشکیل شده است که دانش آموزان می توانند برای تمرین بیشتر به این سوال ها نیز پاسخ دهند و در صورت اشکال در هر یک از سوالات از معلمان و یا والدین خودشان کمک بگیرند.

توضیحات تکمیلی

وزن395 گرم
مولفان

طیبه جمالی, عباس طالبی, مهدی هاشمی

ناشر

پایه تحصیلی

هفتم متوسطه

شابک

9786007287019

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش علوم هفتم به روش واله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

قیمت اصلی ۵۰,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۴۲,۰۰۰تومان است.

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.