اشتباهات متداول دهم ریاضی قلم چی

شامل:
دام آموزشی
نکته
پاسخ تشریحی جامع

  • نویسندگان: گروه مولفان
  • رشته تحصیلی ریاضی و فیزیک
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

غالب تالیف‌ها در عرصه کتب آموزشی و کمک آموزشی، در راستای ارتقای تعداد پاسخ‌های درست میباشد. اما بدون شک تاثیر تعداد پاسخ‌های نادرست در افت نتیجه آزمون کمتر از تاثیر مثبت پاسخ‌های درست نیست. یکی از دست آوردهای بی نظیر کانون فرهنگی آموزش و کتاب اشتباهات متداول عمومی قلمچی، استخراج نتایج واقعی و مشابه کنکورسراسری با استفاده از نرم افزار‌های تخصصی آنالیزگر نتایج آزمون‌ها می باشدکه توسط متخصصین این امر طراحی شده است، به طوری که این توان را به دانش آموزان و حتی دبیران یدهد تا بتوانندبا تجربه ای حتی اندک، به راحتی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را در مباحث مختلف درسی شناسایی و در جهت ارتقای دانش علمی و کشف شیوه‌های مناسب تر تدریس اقدام نمایند.

منطق کتاب اشتباهات متداول دهم ریاضی قلم چی بر اساس اشتباهات متداول دانش آموزان در طی 6 سال آزمون‌های کانون فرهنگی آموش می‌باشد. مبنای گزینش سوال‌های هر درس انتخاب گزینه ی نادرست در هر سوال توسط بیش از 20 درصد دانش آموزان از جامعه چندین هزار نفری آزمون دهندگان بوده است. مباحث کتاب اشتباهات متداول عمومی قلمچی به ترتیب شامل سوا‌های دروس ادبیات، عربی، دین و زندگی، زبان انگلیسی، است. تفکیک سوال‌ها از پاسخ‌های کتاب بدین منظور بوده است که در ابتدای امر دانش آموز خود را برای برخورد با این سوال‌ها مورد سنجش قرار دهد.

برای استفاده هر چه مفیدتر از این کتاب، توصیه میشود قبل از مطالعه هر قسمت، مطالب مرتبط با آن را از روی کتاب درسی خود مطالعه کرده، سپس به تمام سوالات مرتبط با آن فصل پاسخ دهید تا ببینید در کدام موضوع گرفتار دام‌های آموزشی می‌شوید. سپس با خواندن نکات و هشدارهای آموزشی پاسخ صحیح و تشریح دام آموزشی سوال، از شکست پلی برای پیروزی بسازید. لازم به ذکر است که دانش آموزان مبحث مربوطه را در این کتاب مطالعه نمایند تا از بروز اشتباهات خود جلوگیری نمایند.

ویژگی‌های این کتاب ارائه:

1- سوال‌های دام دار به ترتیب مباحث درسی

2- نکات آموزشی،هشدارهای آموزشی

3- تنظیم سوالها بر اساس سطح دشواری

4- پاسخ تشریحی کامل

5- درصد پاسخگویی دانش آموزان به گزینه‌های دام دار

توضیحات تکمیلی

وزن530 گرم
مولفان

گروه مولفان

ناشر

پایه تحصیلی

دهم متوسطه

رشته تحصیلی

ریاضی و فیزیک

شابک

9786000026547

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اشتباهات متداول دهم ریاضی قلم چی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

۱۴۲,۸۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.