اقتصاد جامع کنکور ویژه کنکور 1403 مهروماه

  • نویسندگان: علی محسنی, یلدا حجتی
  • رشته تحصیلی علوم انسانی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب اقتصاد کنکور 1403 مهروماه

اگه دنبال ی کتابی هستی که اقتصاد کنکورو بترکونی و درصدت خیلی بالا باشه این کتابو از دس نده به هیچ عنوان !

کتاب اقتصاد جامع کنکور مهروماه یکی از بهترین منابع درسی برای تسلط تو مفاهیم این درس در کنار خودآزمایی با تست و مثال حل شده هست . اقتصاد از درسای  اصلی و تخصصی رشته ی انسانیه و به همین دلیل دانش آموزای این رشته باید در آزمون سراسری به صورت کامل رو مباحث این درس مسلط باشن. به خاطر همین لازمه  با تمرین و تکرار اصولی به این هدف برسن . اما این کار از چه راهی امکان پذیره ؟  یکی از روش هایی که به متقاضیان کمک می کنه که تو این راه موفق باشن استفاده از کتاب جامع اقتصاد کنکورهست  این کتاب که حاصل زحمات ناشران و مولفان باتجربه تو این زمینه هست، میتونه  به صورت کاملا تخصصی داوطلبا رو تو این درس آماده کنه  بطورکلی کتاب پیش رو از چند بخش تشکیل شده که شامل درسنامه به صورت کتابنامه (که در آن تمامی متن کتاب درسی بررسی شده و مطالب مهم و کنکوری آن به طور مجزا آموزش داده شده ) به همراه مثالهای حل شده و فعالیت های کتاب درسی به انضمام بانک تست تالیفی و کنکوری استاندارد و طبقه بندی شده با پاسخنامه تشریحی و آزمون های جامع و شبیه ساز

شما می تونید کتاب اقتصاد جامع کنکور ویژه کنکور 1403 مهروماه رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن650 گرم
مولفان

علی محسنی, یلدا حجتی

ناظر محتوایی

حسین خاکساری نوری
امیر محمد بیگی

ناشر

شابک

9786003176171

رشته تحصیلی

علوم انسانی

سال چاپ

ویژه کنکور 1403, ویژه کنکور 1404, ویژه کنکور 1405

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقتصاد جامع کنکور ویژه کنکور 1403 مهروماه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

۲۶۰,۴۰۰تومان۲۸۵,۶۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.