بهترین روش استفاده از خط روند از آلن آندری و پنج تکنیک جدید خط روند پاتریک میکولا وهاب قهرمانی چالش

شناسه محصول: 9789642522101 دسته: ,
  • نویسنده: پاتریک میکولا
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب بهترین روش های استفاده از خط روند

اگه دوس داری یاد بگیری که چطور از خطوط روند برای بهبود معاملات خودت استفاده کنی ، کتاب بهترین روش های استفاده از خط روند رو از دست نده.

“بهترین روش های استفاده از خط روند” نوشته پاتریک میکولا یه کتاب عالی برای معامله گراییه که می خوان یاد بگیرن چطور از خطوط روند برای شناسایی روندهای بازار و انجام معاملات سودآور استفاده کنن. میکولا با وضوح خطوط روند رو توضیح می ده و نحوه استفاده از اونا رو برای شناسایی نقاط ورود و خروج توی بازار نشان می ده. همچنین تعدادی استراتژی معاملاتی مبتنی بر خط روند رو ارائه می ده که میشه از اونا برای افزایش سود استفاده کرد.

یکی از نقاط قوت اصلی “بهترین روش های استفاده از خط روند” اینه که میکولا مفاهیم پیچیده رو به شکلی توضیح می ده که حتی معامله گران تازه کار هم بتونن اونارو درک کنن. اون از مثال های واضح و گام به گام استفاده می کنه تا نحوه استفاده از خطوط روند رو نشان بده و همچنین نکات و ترفندهایی رو ارائه می ده که به معامله گران کمک می کنه تا از اشتباهات رایج هنگام معامله اجتناب کنن.

 

در اینجا برخی از نکات برجسته کتاب آورده شده:

* خطوط روند ابزاری قدرتمند برای شناسایی روندهای بازار هستند.

* خطوط روند می تونن برای شناسایی نقاط ورود و خروج در بازار استفاده بشن.

* خطوط روند می تونن برای ایجاد استراتژی های معاملاتی سودآور استفاده بشن.

* میکولا نکات و ترفندهایی رو ارائه میده که به معامله گران کمک می کنه تا از اشتباهات رایج هنگام معامله اجتناب کنن.

 

شما می تونید کتاب بهترین روش استفاده از خط روند رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن250 گرم
مولف

پاتریک میکولا

مترجم

وهاب قهرمانی

ناشر

شابک

9789642522101

10%

قیمت اصلی ۲۰,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۱۸,۰۰۰تومان است.

ناموجود

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.