تحلیل تکنیکی از الف تا ی, مساح, چالش

  • نویسنده: محمد مساح
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

کتاب تحلیل تکنیکی از الف تا ی, مساح, چالش

در این کتاب سعی شده است که نظرات صاحب نظران مختلف در عرصه تحلیل تکنیکال مورد نقد و بررسی قرار گیرد و ضمن یادآور شدن تفاوت های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال, به صورت کاملا ٌ واضح و با ارائه نظرات شخصی، به بررسی تحلیل تکنیکال پرداخته شده است. کتاب ” تحلیل تکنیکی از الف تا ی ” نکات و مطالب کلیدی کتاب‌های مختلف تحلیل تکنیکال را در خود جا داده است و مباحث مختلف تحلیل تکنیکال را تحت پوشش قرار میدهد.

نخستين بار آقاي چارلز داو در يك بررسي درازمدت روابط جالبي را كشف نمود. رالف نلسون اليوت با الهام از طبيعت در يك كار طاقت‌فرسا در بی‌نظمي قیمت‌های بازار، نظم را بيرون كشيد. گوشه‌ای از نتايج كار و تلاش دانشمندان و پژوهشگران بازارهاي مالي در طي یک‌صد سال اخير در اين كتاب گردآوري شده است. پيشگامان تحليل تكنيكي آن را به‌عنوان يك روش سرمایه‌گذاری با استفاده از نشانه‌ها و تكرار رويدادهاي گذشته ايجاد نمودند, به‌طوری‌که امروز در سراسر جهان معامله­ گران از آن گسترده بهره مي­جويند.

فهرست مطالب کتاب تحلیل تکنیکی از الف تا ی, مساح, چالش

فصل اول: مفاهیم نخست
فصل دوم: تحلیل بنیادی
فصل سوم: انوع نمودارها
فصل چهارم: بررسی ومطالعه خطوط
فصل پنجم: آرایش هاوالگوها
فصل ششم: مدل ها وتئوری ها
فصل هفتم: شاخص ها ونوسانگرها
فصل هشتم: اصول وقوانین ساده داد وستد

  • شما می تونید کتاب تحلیل تکنیکی از الف تا ی, مساح, چالش رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن350 گرم
مولف

محمد مساح

ناشر

شابک

9789649554341

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحلیل تکنیکی از الف تا ی, مساح, چالش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10%

۱۶۶,۵۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.