خلاقیت نمایشی ویژه کارشناسی و کارشناسی ارشد هنر حامد امرایی شباهنگ

  • نویسنده: حامد امرایی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

کتاب خلاقیت نمایشی ویژه کارشناسی و کارشناسی ارشد هنر استاد حامد امرایی عنوان یکی از درس های کنکور اختصاصی هنر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هنر می باشد. برای این درس از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور منابع مشخص و قابل اتکا کمتر معرفی شده است و همین مورد همیشه باعث سردرگمی و ابهام داوطلبان و دانشجویان برای مطالعه و تسلط بر این درس شده است. از طرفی هرچند سال یکبار رویکرد سازمان سنجش در طرح سوالات این درس تغییر می کند و شکل ثابت و معینی ندارد که این امر باعث غافلگیری داوطلبان می شود.

طی چند سال گذشته چند منبع از سوی سازمان سنجش جهت مطالعه این درس معرفی شد، همچون کتاب نمایش دوره پیش دانشگاهی هنر ، اصول و مبانی نمایش عروسکی، اصول و مبانی طراحی صحنه، اصول و مبانی ماسک و گریم که مربوط به رشته نمایش هنرستان می باشد، ولی این منابع به تنهایی به هیچ عنوان کافی نیستند.

مطالعه کتاب خلاقیت نمایشی ویژه کارشناسی و کارشناسی ارشد هنر به تنهایی ممکن است کافی نباشد و اطلاعات عمومی داوطلبان در زمینه سینما و تئاتر بسیار سودمند خواهد بود. دیدن فیلم های مهم تاریخ سینما، مشاهده تصاویر مجلات سینمایی، سایت های سینما و تئاتر و… در این زمینه بسیار موثر است. پیگیری اخبار مربوط به سینما و تئاتر ایران و جهان شامل تولیدات، کارگردانان، جشنواره ها و… می تواند مفید باشد.

در فصل پایانی کتاب خلاقیت نمایشی نیز یک مجموعه آزمون مشتمل بر 500 تست تالیفی آورده شده است تا داوطلبان با نمونه سوالات مربوط به این درس آشنا شوند.

توضیحات تکمیلی

وزن762 گرم
مولف

حامد امرایی

ناشر

شابک

9786001301414

۲۸۵,۰۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.