دختری در قطار اثر پائولا هاوکینز ترجمه محبوبه موسوی نشر میلکان

  • نویسنده: پائولا هاوکینز
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب دختری در قطار

اگه دنبال یه رمان مهیج روانشناختی هستین ، کتاب دختری در قطار یه انتخاب عالیه.

دختری در قطار یه رمان مهیج روانشناختی نوشته پائولا هاوکینز هست که در سال 2015 منتشر شد. این داستان در مورد زنی به نام راشل هست که به خاطر اعتیاد به الکل و افسردگی خانه خودشو از دست داده. راشل هر روز از راهرویی توی لندن عبور می کنه و به یک زوج توی آپارتمان مقابل خود خیره میشه. اون اونارو به عنوان زوجی ایده آل می بینه، تا اینکه یک روز زن رو در حال خیانت می بینه.

چند روز بعد، راشل توی روزنامه می خونه که زن مرده پیدا شده. راشل مطمئنه که دیده که مرد، زن رو کشته، اما نمی تومخ به یاد بیاره که اون روز چه اتفاقی افتاده. راشل با پلیس همکاری می کنه، اما به زودی متوجه می شه که همه چیز اونطوری که به نظر می رسه نیست.

شما می تونید کتاب دختری در قطار  رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن370 گرم
مولف

پائولا هاوکینز

مترجم

محبوبه موسوی

ناشر

شابک

9786007845004

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دختری در قطار اثر پائولا هاوکینز ترجمه محبوبه موسوی نشر میلکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۲۵,۰۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.