روان شناسی جامع کنکور رشته انسانی تست خیلی سبز

  • نویسندگان: دکتر شبنم مصطفوی, سوفیا فرخی
  • رشته تحصیلی علوم انسانی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب روانشناسی یازدهم انسانی خیلی سبز

روان‌شناسی یکی از رقابتی‌ترین درس‌های کنکور علوم انسانیه که هم حجم کمی داره و هم تست‌های نسبتا آسونی از اون طرح می‌شه؛ پس حتما باید این درس رو مطالعه کنین.

یکی از بهترین منابع برای این درس کتاب روانشناسی یازدهم خیلی سبزه که توسط سوفیا فرخی و شبنم مصطفوی  و در 222صفحه و در هشت فصل به تألیف رسیده.

ویژگی های مهم این کتاب:

1.درسنامه کامل و جامع

2.پوشش‌ تست‌های کنکور سراسری سال‌های اخیر

3.تست‌های تألیفی هم‌سطح سوالات کنکور سراسری

4.مثال‌های کاربردی و به‌جا

5.جداول و نمودارهای کمکی

6.تدوین بخش‌های کمکی برای رسیدن به درک بهتری از درس

7.مناسب برای دانش‌آموزان علوم انسانی با هرسطح درسی

8.پاسخنامه تشریحی استاندارد

درسنامه کامل و جامع

از کامل و جامع بودن درسنامه روانشناسی خیالتون راحت باشه. این درسنامه نه تنها کامله بلکه در اون به ساده‌گویی مباحث سخت و دشوار پرداخته شده.

بیان روان و درست درسنامه، شما رو از مطالعه خسته نمی‌کنه و همیشه مشتاق به مطالعه بیشتر هستین.

مثال‌های کاربردی و به‌جا

مؤلفان برای قوی‌تر شدن نگاه تحلیلی شما به درس روانشناسی، از مثال‌ها و نکات تکمیلی کمک زیادی گرفتن. این ویژگی باعث می‌شه تا محتوای کتاب براتون نامفهوم نباشه و درک بسیار عمیق‌تری از درس داشته باشین.

حتی درمواردی این نکته‌ها می‌تونن به کمک شما در زندگی روزمره هم بیان!

تدوین نمودار و جداول هوشمندانه

نمودار و جداول می‌تونن کمک بسیار خوبی برای درک بهتر یک موضوع و حفظ اون‌ها باشن. تقریبا هرجایی از این کتاب که به یه مبحث حفظی و پیچیده برخوردین، نویسنده‌ها به فکر چاره بودن و از جداول و نمودارها برای تبین دقیق‌تر کمک گرفتن.

تدوین بخش کمکی به نام انبار مهمات

روانشناسی درسیه که منابع تدوین اون رو معمولا کتاب‌هایی به زبان‌های خارجی تشکیل می‌دن؛ به همین خاطر در کتاب درسی برای ترجمه درست و دقیق اون، گاهی از کلمات سخت و پیچیده استفاده می‌شه.

در قسمت‌هایی هم به طور پیشفرض این تصور وجود داره که دانش آموزان با برخی مفاهیم آشنا هستن، به همین خاطر توضیحات لازمه داده نشده.

تست‌های بخش به بخش

هر بخش از کتاب روانشناسی تست‌های مرتبط با خودش رو داره. اگه علاقه‌ای به این درس ندارین یا زمانتون کمه می‌تونین فقط چندتا فصل تست‌‌خیز رو انتخاب کنین و بیخیال بقیه فصل‌ها شین.

اینطوری هم امتیاز این درس رو از دست نمی‌دین و هم زمانتون ذخیره می‌شه.

تست‌های هم‌سطح با سوالات کنکور سراسری

هیچکی منکر این نیست که تست‌ها باید کیفیت بالایی داشته باشن ؛ اما باید به این نکته هم توجه کنین که تست‌ها باید همسطح و همسو با سؤالات کنکور سراسری باشن.

سخت بودن تست‌ها به تنهایی نشونه خوبی برای کیفیت نیست و حتما باید به راستای چگونگی طراحی سوالات کنکور توجه شه.

خوشبختانه در کتاب روانشناسی خیلی سبز، همپوشانی خوبی بین تست‌های تألیفی و تست‌های کنکور سال‌های اخیر دیده می‌شه؛ به همین خاطر با اطمینان می‌تونیم بگیم که این تست‌ها، از بهترین تست‌های روانشناسی در کل بازار هستن.

پوشش تیپ‌های مختلفی از تست‌ها

طراحان تست‌های کنکور، درسال‌خای اخیر خلاقیت خوبی در سؤالات از خودشون نشون دادن پس باید توجه کنیم که منبعمون در طرح تست‌ها تنوع داشته‌ باشه.

کافیه یه نگاه کوتاه به کتاب بندازین تا ببینین که تست‌ها چقدر متنوع‌ و خلاقانه طرح شدن و سوال‌های احتمالی به خوبی پیش‌بینی شده.

پاسخنامه تشریحی روانشناسی یازدهم خیلی سبز

پاسخنامه تشریحی می‌تونه حکم یه مرور دوباره رو داشته باشه، پس یک نکته مثبت محسوب میشه. این کتاب پاسخنامه تشریحی ایده‌آلی داره که فرایند رسیدن به هر پاسخی رو براتون تحلیل می‌کنه؛ در نتیجه مراحل تثبیت مفاهیم در ذهنتون سرعت بالاتری به خودش می‌گیره.

راستی یادتون نره هرچقدر تست بیشتر، بهتر! نیاز نیست که انرژی زیادی روی درسنامه صرف کنین. اگر بخش عمده‌ای از زمانتون رو به مطالعه تست‌های روانشناسی اختصاص بدین مطالعه مؤثرتری خواهید داشت.

نکته‌ دیگه‌ای که باید بدونین اینه که این کتاب برای دوران جمع‌بندی منبع ایده‌آلی نیست و منابع بهتر و کم حجم‌تری برای جمع‌بندی روانشناسی در بازار وجود داره.

شما می تونید کتاب روان شناسی جامع کنکور رشته انسانی تست خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن390 گرم
مولفان

دکتر شبنم مصطفوی, سوفیا فرخی

ناشر

شابک

9786004124133

پایه تحصیلی

دوازدهم, یازدهم

رشته تحصیلی

علوم انسانی

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روان شناسی جامع کنکور رشته انسانی تست خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

۲۴۳,۶۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.