ریاضی دهم تست خیلی سبز

  • رشته تحصیلی علوم تجربی, ریاضی و فیزیک
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب ریاضی 1 دهم تست خیلی سبز

کتاب ریاضی دهم تست خیلی سبز یکی از بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی دهم برای دانش آموزان رشته های ریاضی و تجربی است. این کتاب توسط سه مولف با تجربه به نام های رسول محسنی منش، سروش موئینی و کوروش اسلامی نوشته شده است. کتاب دارای 402 صفحه و 1484 تست است که به هفت فصل تقسیم شده است.

ویژگی های کتاب ریاضی دهم تست خیلی سبز

  • درسنامه های کامل و جامع

درسنامه های کتاب ریاضی دهم تست خیلی سبز به صورت کامل و جامع نوشته شده اند و تمام نکات مهم و ضروری کتاب درسی را پوشش می دهند. درسنامه ها با زبانی ساده و روان نوشته شده اند و برای دانش آموزانی که قصد دارند به صورت خودآموز درس بخوانند، بسیار مناسب هستند.

  • تست های متنوع و طبقه بندی شده

تست های کتاب ریاضی دهم تست خیلی سبز بسیار متنوع و طبقه بندی شده هستند. تست ها از سطح ساده تا دشوار طراحی شده اند و دانش آموزان با هر سطحی از دانش می توانند از آن ها استفاده کنند. تست ها به صورت موضوعی طبقه بندی شده اند و این موضوع باعث می شود که دانش آموزان بتوانند به راحتی مباحث مختلف را مرور کنند.

  • پاسخنامه تشریحی کامل

پاسخنامه تشریحی کتاب ریاضی دهم تست خیلی سبز بسیار کامل و جامع است. پاسخنامه ها به صورت دقیق و کامل به تمام سوالات پاسخ می دهند و نکات مهم و ضروری را نیز بیان می کنند.

نحوه استفاده از کتاب ریاضی دهم تست خیلی سبز

برای استفاده بهتر از کتاب ریاضی دهم تست خیلی سبز، پیشنهاد می شود که ابتدا درسنامه ها را مطالعه کنید. سپس به سراغ تست های مربوط به آن درس بروید. سعی کنید که تمام تست ها را خودتان حل کنید و سپس به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنید. با این کار می توانید نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و روی آن ها کار کنید.

شما می تونید ریاضی دهم تست خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

 

توضیحات تکمیلی

وزن720 گرم
نام کتاب

ریاضی 1 دهم تست

مولفان

کوروش اسلامی
سروش موئینی

شابک

9786004121200

ناشر

رشته تحصیلی

علوم تجربی, ریاضی و فیزیک

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریاضی دهم تست خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

قیمت اصلی ۳۹۰,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۳۲۷,۶۰۰تومان است.

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.