ریاضی یازدهم تجربی تست خیلی سبز

  • نویسندگان: مهندس رسول محسنی منش, مهندس سروش موئینی, دکتر کوروش اسلامی
  • رشته تحصیلی علوم تجربی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب ریاضی یازدهم تجربی خیلی سبز

اگه دنبال یه منبع کامل برای تسلط عالی به مفاهیم و تستای ریاضی یازدهم میگردی قطعا باید انتخاب اول و آخرت تست ریاضی یازدهم خیلی سبز باشه

کتاب ریاضی یازدهم خیلی سبز درسنامه های خلاصه و مروری و 1471 تست داره که کلا 464 صفحه هستش و ترتیب فصلا کاملا منطبق با کتاب درسیه.

ساختار کلی کتاب به این شکله که هر درس شامل تعدادی درسنامه دو یا سه صفحه ای هستش و بعد از اون تست هاش اومده. پاسخنامه تشریحی هر فصل هم آخر فصل اومده. پاسخنامه کلیدی کل کتاب هم داخلش موجوده. زبان درسنامه ساده و بدون بیچیدگیه.

کتاب ریاضی یازدهم تست خیلی سبز درسنامه های خلاصه داره که برای جمع بندی و مرور مطالب بعد از آموزش نسبی مطالب بدرد میخوره . تعداد 1471 تست این کتاب  می تونه شما رو از منبع تستی دیگه ای بی نیاز کنه و پوشش تیپ های مهم تستی خیال شما رو راحت میکنه. تست های کتاب عموما ساده و متوسط هستند و البته تعدادی تست سخت تر هم آخر هر درس اومده .

 

تعداد تست ها و سوالات

فصلعنوانتعداد تست
1هندسه تحلیلی و جبر334
2هندسه158
3تابع278
4مثلثات138
5توابع نمایی و لگاریتمی229
6حد و پیوستگی166
7آمار و احتمال168
مجموع1471

 

شما می تونید کتاب ریاضی یازدهم تجربی تست خیلی سبز  رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن490 گرم
مولفان

مهندس رسول محسنی منش, مهندس سروش موئینی, دکتر کوروش اسلامی

ناشر

شابک

9786004124096

پایه تحصیلی

یازدهم

رشته تحصیلی

علوم تجربی

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریاضی یازدهم تجربی تست خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

قیمت اصلی ۴۴۰,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۳۶۹,۶۰۰تومان است.

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.