زنده باد خودم… وین دایر بدری نیک فطرت دایره

شناسه محصول: 9789646839151 دسته: ,
  • نویسنده: وین دایر
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب زنده باد خودم

اگه به دنبال یک رمان خوب هستین که شما رو امیدوار کنه، زنده باد خودم رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.


زنده باد خودم یه رمان نوشته هما پور اصفهانی هست که در سال 1400 منتشر شد. این رمان داستان زندگی یه زن جوان به نام لیلا رو روایت می‌کنه که در تلاشه تا زندگی خودشو از نو بسازه. لیلا توی کودکی مورد آزار و اذیت پدرش قرار گرفته و توی سن 17 سالگی ازدواج کرده. اون بعد از 10 سال زندگی با همسرش، از اون جدا میشه و با دو فرزندش به زندگیش ادامه میده. لیلا تو طول این مدت با مشکلات زیادی روبرو میشه، اما با اراده و تلاش خودش، به همه اونا غلبه می‌کنه.

زنده باد خودم یه رمان امیدبخش و انگیزشیه که به ما نشون می‌ده هرگز نباید تسلیم بشیم. این رمان داستان زندگی یه زن قوی و مستقله که با وجود تمام مشکلات، هرگز امیدشو از دست نمیده.

شما می تونید کتاب زنده باد خودم… رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن1000 گرم
مولف

وین دایر

مترجم

بدری نیک فطرت

ناشر

شابک

9789646839151

۲۹۵,۰۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.