ساده ساز نوین آیین دادرسی کیفری حمیدرضا کلانتری میزان

شناسه محصول: 9789645116895 دسته: , ,
  • نویسنده: حمیدرضا کلانتری
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب آیین دادرسی کیفری دکتر حمیدرضا کلانتری

اگه میخوای آیین دادرسی کیفری رو بر اساس نظم مواد قانون آیین دادرسی کیفری ، نکات لازم برا آزمون های حقوقی و همینطور دیدگاه طراحای سوال رو توی یه کتاب داشته باشی ، کتاب آیین دادرسی کیفری دکتر حمیدرضا کلانتری  رو از دست نده.

این کتاب بر اساس ترتیب مواد قانونی تدوین شده ، پرسش های چهارگزینه ای مرتبط با ماده ذکر شده توش اومده ، گزینه صحیح اخر کتاب توی قالب جدول اومده ، اخر پرسش های چهارگزینه ای به طور دقیق به منابع مرجع ارجاع شده ،  آرای وحدت رویه منطبق با قانون آیین دادرسی کیفری اخیر التصیوب رو از سال 1378 تا  1395 گردآوری کرده.

شما می تونید کتاب ساده ساز نوین آیین دادرسی کیفری رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن470 گرم
مولف

حمیدرضا کلانتری

ناشر

شابک

9789645116895

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساده ساز نوین آیین دادرسی کیفری حمیدرضا کلانتری میزان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳۳۰,۰۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.