شب امتحان انسان و محیط زیست یازدهم خیلی سبز

  • نویسندگان: ریحانه شعبان زاده, نیلوفر مکاری اصل
  • رشته تحصیلی علوم تجربی, ریاضی و فیزیک, علوم انسانی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب شب امتحان انسان و محیط زیست یازدهم

کتاب شب امتحان انسان و محیط زیست یازدهم خیلی سبز، یکی از بهترین کتاب‌های کمک آموزشی برای این درس است. این کتاب توسط ریحانه شعبان زاده و نیلوفر مکاری اصل تالیف شده و شامل بخش‌های زیر است:

  • درس‌نامه
  • آزمون‌های طبقه‌بندی شده
  • آزمون‌های طبقه‌بندی نشده
  • پاسخ‌نامه تشریحی

درس‌نامه

درس‌نامه کتاب شب امتحان انسان و محیط زیست یازدهم خیلی سبز، به صورت کامل و جامع به بیان مطالب کتاب درسی می‌پردازد. این درس‌نامه به زبانی ساده و روان نوشته شده و نکات مهم و کلیدی هر فصل به طور خلاصه بیان شده است.

آزمون‌های طبقه‌بندی شده

این آزمون‌ها به صورت فصل به فصل طبقه‌بندی شده‌اند و دانش‌آموزان می‌توانند بعد از مطالعه هر فصل از درس‌نامه، تعدادی از پرسش‌های آن را ارزیابی کنند. این آزمون‌ها 20 نمره‌ای و درست مانند یک آزمون واقعی و کامل هستند. همراه با پرسش‌های این آزمون‌ها، نکته‌های مشاوره‌ای هم برای دانش‌آموزان گنجانده شده است تا راهنمای آنها در درس خواندن پیش از امتحان و پاسخگویی به آزمون در زمان امتحان باشد.

آزمون‌های طبقه‌بندی نشده

این آزمون‌ها طبقه‌بندی نشده‌اند تا تنها دو آزمون نوبت اول به آزمونی که معلم‌تان از شما خواهد گرفت شباهت داشته باشد.

پاسخ‌نامه تشریحی

پاسخ‌نامه تشریحی کتاب شب امتحان انسان و محیط زیست یازدهم خیلی سبز، به طور کامل و جامع به پاسخگویی به سوالات آزمون‌ها می‌پردازد. این پاسخ‌نامه به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا اشکالات خود را در مباحث مختلف شناسایی و برطرف کنند.

شما می تونید شب امتحان انسان و محیط زیست یازدهم خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن150 گرم
مولفان

ریحانه شعبان زاده, نیلوفر مکاری اصل

ناشر

پایه تحصیلی

یازدهم

رشته تحصیلی

علوم تجربی, ریاضی و فیزیک, علوم انسانی

شابک

9786004124966

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شب امتحان انسان و محیط زیست یازدهم خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

۴۹,۵۶۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.