شب امتحان ریاضی هشتم خیلی سبز

  • نویسنده: محمدرضا محمدی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

کتاب شب امتحان ریاضی هشتم خیلی سبز، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک‌درسی ریاضی هشتم در ایران است. این کتاب توسط محمدرضا محمدی، نویسنده و مدرس باسابقه ریاضی، نوشته شده است.

کتاب شب امتحان ریاضی هشتم خیلی سبز، شامل درسنامه‌های کوتاه و آزمون‌های جامع و طبقه‌بندی‌شده است. درسنامه‌های این کتاب به‌گونه‌ای نوشته شده‌اند که دانش‌آموزان بتوانند با مطالعه‌ی آن‌ها، به‌سرعت و به‌طور کامل مطالب درسی را مرور کنند. آزمون‌های این کتاب نیز با تنوع بالا و شباهت زیاد به آزمون‌های واقعی طراحی شده‌اند.

ویژگی‌های کتاب شب امتحان ریاضی هشتم خیلی سبز

  • درسنامه‌ی کامل و جامع: درسنامه‌ی این کتاب به‌طور کامل و جامع تمامی مباحث ریاضی هشتم را پوشش می‌دهد. درسنامه‌ها به‌صورت طبقه‌بندی شده هستند و به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا به‌راحتی مطالب را بیاموزند.
  • آزمون‌های متنوع: این کتاب شامل 12 آزمون طبقه‌بندی شده و 4 آزمون جامع است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت حل مسئله‌ی خود را تقویت کنند. آزمون‌ها طبقه‌بندی شده‌اند تا دانش‌آموزان بتوانند با تمرکز بر مباحثی که در آن‌ها ضعف دارند، به نقاط ضعف خود بپردازند.
  • پاسخ‌نامه‌ی تشریحی: پاسخ‌نامه‌ی تشریحی این کتاب به‌صورت کامل و جامع تمامی سوالات آزمون‌ها را پاسخ می‌دهد. این پاسخ‌نامه‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با نحوه‌ی حل سوالات آشنا شوند و اشکالات خود را برطرف کنند.

مخاطبان کتاب :

این کتاب برای تمامی دانش‌آموزانی که می‌خواهند در امتحانات ریاضی هشتم به نمره‌ی عالی دست یابند، مناسب است. همچنین، این کتاب برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند مهارت حل مسئله‌ی خود را تقویت کنند، نیز مفید است.

نحوه‌ی استفاده از کتاب :

برای استفاده‌ی بهینه از این کتاب، توصیه می‌شود که دانش‌آموزان ابتدا درسنامه‌ی هر فصل را مطالعه کنند و سپس، آزمون‌های مربوط به آن فصل را حل کنند. پس از حل آزمون‌ها، می‌توانند با مراجعه به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، اشکالات خود را برطرف کنند.

شما می تونید شب امتحان ریاضی هشتم خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن150 گرم
مولف

محمدرضا محمدی

ناشر

پایه تحصیلی

هشتم متوسطه

شابک

9786004124669

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شب امتحان ریاضی هشتم خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

۴۹,۵۶۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.