شب امتحان زیست شناسی 2 یازدهم تجربی خیلی سبز

  • نویسندگان: موسی بیات, جنال نیکنام
  • رشته تحصیلی علوم تجربی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب شب امتحان زیست شناسی 2 یازدهم تجربی

کتاب شب امتحان زیست شناسی 2 یازدهم تجربی نوشته‌ی جمال نیکنام و موسی بیات میباشد.

ویژگی‌های کتاب شب امتحان زیست شناسی یازدهم تجربی خیلی سبز:

کتاب پیش رو از چهار بخش

  • آزمون‌های نوبت اول،
  • آزمون‌های نوبت دوم،
  • پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌ها
  • درس‌نامه‌ی کامل شب امتحانی تشکیل شده است.

آزمون‌های نوبت اول به دو قسمت آزمون‌های طبقه‌بندی شده و آزمون‌های طبقه‌بندی نشده تقسیم شده‌اند.

در قسمت آزمون‌های طبقه‌بندی شده، شماره‌های 1 و 2 فصل به فصل طبقه‌بندی شده‌اند، به همین خاطر شما به سادگی می‌توانید بعد از مطالعه‌ی هر فصل از درس‌نامه، تعدادی از پرسش‌ها را ارزیابی کنید. این آزمون‌ها 20 نمره‌ای و درست مانند یک آزمون واقعی و کامل هستند. همراه با پرسش‌های این آزمون‌ها، نکته‌های مشاوره‌ای هم برای شما گنجانده شده است تا راهنمای شما در درس خواندن پیش از امتحان و پاسخگویی به آزمون در زمان امتحان باشد.

آزمون‌های طبقه‌بندی نشده که شامل آزمون‌های شماره 3 و 4 می‌شود، طبقه‌بندی نشده‌اند تا تنها دو آزمون نوبت اول به آزمونی که معلم‌تان از شما خواهد گرفت شباهت داشته باشد.

آزمون‌های نوبت دوم مطابق امتحان پایان سال طراحی و درست به همان شکل آزمون‌های نوبت اول تقسیم‌بندی شده‌اند. در قسمت پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌ها، تمام چیزهایی که شما لازم است در امتحان بنویسید تا نمره‌ی کاملی به دست آورید، گردآوری شده است.

بخش درس‌نامه‌ی کامل شب امتحانی برگ برنده‌ی شما نسبت به افرادی است که این کتاب را مطالعه نمی‌کنند. در این بخش همه‌ی چیزهایی که شما برای کسب نمره‌ی عالی در امتحان زیست‌شناسی احتیاج دارید، فقط در 23 صفحه آورده شده است، پس از آن لذت ببرید.

مخاطبان کتاب :

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته تجربی که قصد دارند در امتحانات نوبت اول و دوم زیست شناسی نمره بالا کسب کنند، مناسب است.

شما می تونید شب امتحان زیست شناسی یازدهم تجربی خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن150 گرم
مولفان

موسی بیات, جنال نیکنام

ناشر

پایه تحصیلی

یازدهم

رشته تحصیلی

علوم تجربی

شابک

9786004125062

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شب امتحان زیست شناسی 2 یازدهم تجربی خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

قیمت اصلی ۵۹,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۵۶۰تومان است.

ناموجود

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.