شب امتحان عربی هفتم خیلی سبز

  • نویسنده: بهروز حیدر بکی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب شب امتحان عربی هفتم

کتاب شب امتحان عربی هفتم خیلی سبز، یکی از کتاب‌های کمک‌درسی انتشارات خیلی سبز است که به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات پایان ترم پایه هفتم طراحی شده است. این کتاب توسط آقای بهروز حیدربکی، نویسنده و مدرس عربی، تألیف شده است.

کتاب شب امتحان عربی هفتم شامل بخش‌های زیر است:

  • درس‌نامه: در این بخش، مباحث کتاب درسی به صورت کامل و جامع توضیح داده شده‌اند.
  • پرسش‌های چهارگزینه‌ای: این بخش شامل 100 پرسش چهارگزینه‌ای از مباحث درس‌نامه است که به صورت طبقه‌بندی‌شده ارائه شده‌اند.
  • پاسخ‌نامه تشریحی: در این بخش، پاسخ‌های تمامی پرسش‌های چهارگزینه‌ای به صورت تشریحی ارائه شده‌اند.

مخاطبان کتاب:

کتاب شب امتحان عربی هفتم برای تمامی دانش‌آموزان پایه هفتم که قصد دارند برای امتحانات نوبت اول و دوم خود آماده شوند، مناسب است.

نحوه استفاده از کتاب:

برای استفاده از کتاب، ابتدا باید درس‌نامه‌ها را به دقت مطالعه کنید. سپس، با حل پرسش‌های چهارگزینه‌ای، میزان یادگیری خود را بسنجید. در نهایت، با مطالعه پاسخ‌نامه تشریحی، اشکالات خود را برطرف کنید.

شما می تونید شب امتحان عربی هفتم خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن

توضیحات تکمیلی

وزن150 گرم
مولف

بهروز حیدر بکی

ناشر

پایه تحصیلی

هفتم متوسطه

شابک

9786004124515

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شب امتحان عربی هفتم خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

۴۹,۵۶۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.