شب امتحان فارسی هشتم خیلی سبز

  • نویسندگان: آذین محمدزاده, مهدی کرانی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب شب امتحان فارسی هشتم خیلی سبز

کتاب شب امتحان فارسی هشتم خیلی سبز یکی از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی برای آمادگی امتحان فارسی پایه هشتم است. این کتاب توسط مهدی کرانی و آذین محمدزاده نوشته شده و توسط انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

محتوای کتاب

کتاب شب امتحان فارسی هشتم خیلی سبز از چهار بخش اصلی تشکیل شده است:

  • آزمون‌های نوبت اول: این بخش شامل دو قسمت آزمون‌های طبقه‌بندی شده و آزمون‌های طبقه‌بندی نشده است. آزمون‌های طبقه‌بندی شده به صورت درس به درس طبقه‌بندی شده‌اند تا دانش‌آموزان بتوانند پس از مطالعه هر فصل از درسنامه، تعدادی از پرسش‌ها را ارزیابی کنند. آزمون‌های طبقه‌بندی نشده نیز شامل پرسش‌هایی از کل مباحث نوبت اول است.
  • آزمون‌های نوبت دوم: این بخش شامل آزمون‌های طبقه‌بندی شده و آزمون‌های طبقه‌بندی نشده است. آزمون‌های طبقه‌بندی شده به صورت درس به درس طبقه‌بندی شده‌اند تا دانش‌آموزان بتوانند پس از مطالعه کل مباحث، تعدادی از پرسش‌ها را ارزیابی کنند. آزمون‌های طبقه‌بندی نشده نیز شامل پرسش‌هایی از کل مباحث نوبت دوم است.
  • پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌ها: در این بخش پاسخ‌های تشریحی تمامی پرسش‌های آزمون‌ها آورده شده است. این پاسخ‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و بر آن‌ها غلبه کنند.
  • درس‌نامه‌ی کامل شب امتحانی: این بخش شامل خلاصه‌ای از تمامی مباحث فارسی هشتم است. درس‌نامه‌ی شب امتحانی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، تمامی مباحث را مرور کنند.

مخاطبان :

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه هشتم که قصد دارند برای امتحانات فارسی خود آماده شوند، مناسب است.

نحوه‌ی استفاده از کتاب :

برای استفاده از این کتاب، ابتدا باید درس‌نامه‌های آن را مطالعه کنید. سپس می‌توانید آزمون‌های طبقه‌بندی شده را پاسخ دهید. در نهایت، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌ها را مطالعه کنید تا اشکالات خود را رفع کنید.

شما می تونید شب امتحان فارسی هشتم خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن150 گرم
مولفان

آذین محمدزاده, مهدی کرانی

ناشر

پایه تحصیلی

هفتم متوسطه

شابک

9786004124621

سال چاپ

سال 1401

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شب امتحان فارسی هشتم خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

قیمت اصلی ۵۹,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۵۶۰تومان است.

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.