شب امتحان پیام های آسمانی نهم خیلی سبز

  • نویسنده: گروه مولفان
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب شب امتحان پیام های آسمانی نهم خیلی سبز

کتاب شب امتحان پیام های آسمانی نهم خیلی سبز یکی از کتاب های کمک درسی پرطرفدار برای دانش آموزان پایه نهم است که توسط انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده است. این کتاب شامل درسنامه های کامل و جامع، آزمون های طبقه بندی شده و آزمون های نوبت اول و دوم است که به دانش آموزان کمک می کند تا با آمادگی کامل در امتحانات این درس شرکت کنند.

ویژگی های کتاب شب امتحان پیام های آسمانی نهم خیلی سبز:

  • درسنامه های کامل و جامع: درسنامه های این کتاب به صورت کامل و جامع به تمامی مباحث کتاب درسی پیام های آسمانی پایه نهم پرداخته است. درسنامه ها به صورت ساده و روان نوشته شده اند تا دانش آموزان بتوانند به راحتی آن ها را مطالعه کنند.
  • آزمون های طبقه بندی شده: این کتاب شامل 4 آزمون طبقه بندی شده است که به ترتیب از مباحث ساده تر به مباحث دشوارتر طراحی شده اند. این آزمون ها به دانش آموزان کمک می کند تا میزان یادگیری خود را در هر فصل بسنجند.
  • آزمون های نوبت اول و دوم: این کتاب شامل 2 آزمون نوبت اول و 2 آزمون نوبت دوم است که مطابق با سرفصل های کتاب درسی طراحی شده اند. این آزمون ها به دانش آموزان کمک می کند تا آمادگی کامل برای امتحانات نوبت اول و دوم داشته باشند.

نحوه استفاده از کتاب شب امتحان پیام های آسمانی نهم :

  • برای استفاده از این کتاب ابتدا باید درسنامه های مربوط به هر فصل را مطالعه کنید.
  • سپس می توانید برای ارزیابی میزان یادگیری خود، آزمون های طبقه بندی شده مربوط به آن فصل را حل کنید.
  • در نهایت می توانید با حل آزمون های نوبت اول و دوم، آمادگی خود را برای امتحانات واقعی بسنجید.

شما می تونید شب امتحان پیام های آسمانی نهم خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن150 گرم
مولف

گروه مولفان

ناشر

پایه تحصیلی

نهم متوسطه

شابک

9786004124560

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شب امتحان پیام های آسمانی نهم خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

قیمت اصلی ۵۹,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۵۶۰تومان است.

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.