فارسی ششم تست تیزهوشان خیلی سبز

  • نویسندگان: زهرا پور کوثری, کام غریبی
امتیاز 1 نفر 2.00 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب فارسی ششم تست تیزهوشان خیلی سبز

کتاب فارسی ششم تست تیزهوشان خیلی سبز به قلم کاظم غریبی، درس‌نامه‌های کامل به شکل درس به درس و موضوعی، سؤالات برگزیده‌ی آزمون‌های تیزهوشان و مدارس برتر، آزمون‌های جامع و پاسخ‌نامه تشریحی را شامل می‌شود که به دانش‌آموزان این پایه کمک می‌کند تا برای حضور در آزمون‌های تیزهوشان آماده شوند.

این کتاب با هدف کمک به دانش‌آموزان برای کسب آمادگی لازم برای شرکت در آزمون‌های تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی تألیف شده است.

فهرست مطالب کتاب

  1. فصل اول: روایت درس به درس
  2. فصل دوم: معنی و مفهوم
  3. فصل سوم: واژگان
  4. فصل چهارم: املا
  5. فصل پنجم: دستور زبان فارسی
  6. فصل ششم: دانش‌های زبانی و ادبی
  7. فصل هفتم: تاریخ ادبیات
  8. فصل هشتم: آزمون‌های جامع

کتاب فارسی ششم تست تیزهوشان خیلی سبز در سه بخش اصلی تنظیم شده است.

  • بخش درس به درس

در این بخش، درسنامه‌های کامل و جامعی برای هر یک از فصل‌های کتاب فارسی ششم دبستان ارائه شده است. درسنامه‌ها به‌صورت روان و قابل فهم نوشته شده‌اند و تمام نکات مهم و ضروری کتاب درسی را پوشش می‌دهند. در پایان هر درس، چند تمرین متنوع برای تثبیت یادگیری دانش‌آموزان ارائه شده است.

  • بخش موضوعی

در این بخش، مطالب کتاب فارسی ششم دبستان بر اساس موضوعات مختلف دسته‌بندی شده‌اند. این بخش به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مطالب مختلف کتاب را به‌صورت جامع و یکپارچه فرا بگیرند. در پایان هر موضوع، چند تست برای سنجش میزان یادگیری دانش‌آموزان ارائه شده است.

  • بخش آزمون جامع

در این بخش، 12 آزمون جامع برای دانش‌آموزان طراحی شده است. این آزمون‌ها از سوالات متنوع و استانداردی تشکیل شده‌اند که دانش‌آموزان را برای شرکت در آزمون‌های تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی آماده می‌کنند.

شما می تونید کتاب فارسی ششم تست تیزهوشان خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن440 گرم
مولفان

زهرا پور کوثری, کام غریبی

ناشر

پایه تحصیلی

ششم دبستان

شابک

9786006676821

سال چاپ

1402

1 دیدگاه برای فارسی ششم تست تیزهوشان خیلی سبز

  1. آنی

    سلام ببخشید من کتاب کار فارسی می خوام نمی خوام برای تیزهوشان باشه می خوام معنیه شعر اینام باشه

    • 1 1

      سلام
      انتشارات مبتکران مولف طالب تبار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

۲۲۷,۶۴۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.