شب امتحان فیزیک 1 دهم تجربی خیلی سبز

  • نویسنده: سعید فرهادی
  • رشته تحصیلی علوم تجربی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب شب امتحان فیزیک 1 دهم تجربی خیلی سبز

کتاب شب امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی سبز، یک کتاب کمک‌درسی جامع و کامل برای دانش‌آموزان پایه دهم تجربی است که به‌منظور آمادگی برای امتحانات نوبت اول و نوبت دوم این درس طراحی شده است.

محتویات کتاب

کتاب شب امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی سبز از چهار بخش اصلی تشکیل شده است:

  • درس‌نامه: در این بخش، تمامی مطالب کتاب درسی فیزیک دهم تجربی به‌صورت کامل و جامع توضیح داده شده است. درس‌نامه‌ها به‌گونه‌ای نوشته شده‌اند که دانش‌آموزان بتوانند به‌راحتی مفاهیم را یاد بگیرند و به سوالات امتحانی پاسخ دهند.
  • آزمون‌های طبقه‌بندی شده: در این بخش، 20 آزمون طبقه‌بندی شده به‌همراه پاسخ‌نامه تشریحی ارائه شده است. این آزمون‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دانش‌آموزان بتوانند با پاسخگویی به آن‌ها، میزان یادگیری خود را ارزیابی کنند.
  • آزمون‌های نوبت اول و نوبت دوم: در این بخش، 20 آزمون نوبت اول و نوبت دوم به‌همراه پاسخ‌نامه تشریحی ارائه شده است. این آزمون‌ها شبیه‌سازی‌شده امتحانات واقعی هستند و دانش‌آموزان می‌توانند با پاسخگویی به آن‌ها، آمادگی کاملی برای شرکت در امتحانات داشته باشند.
  • نکات مشاوره‌ای: در این بخش، نکات مشاوره‌ای برای موفقیت در امتحانات ارائه شده است. این نکات شامل تکنیک‌های حل سوالات، مدیریت زمان و … می‌شود.

مخاطبان :

  • دانش‌آموزان پایه دهم تجربی
  • داوطلبان کنکور سراسری

نحوه‌ی استفاده از کتاب :

بهتر است قبل از مطالعه‌ی هر آزمون، ابتدا درس‌نامه‌ی مربوط به آن فصل را مطالعه کنید. سپس، آزمون را به صورت زمان‌دار پاسخ دهید و بعد از اتمام آزمون، پاسخ‌های خود را با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی مقایسه کنید. در نهایت، نکات آموزشی هر سوال را مطالعه کنید تا به نقاط ضعف خود پی ببرید.

شما می تونید شب امتحان فیزیک دهم تجربی خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن200 گرم
مولف

سعید فرهادی

ناشر

پایه تحصیلی

دهم متوسطه

رشته تحصیلی

علوم تجربی

شابک

9786007577929

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شب امتحان فیزیک 1 دهم تجربی خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

قیمت اصلی ۵۹,۰۰۰تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۵۶۰تومان است.

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.