فیزیک یازدهم ریاضی تست خیلی سبز

  • نویسندگان: رضا سبز میدانی, نوید شاهی, ایمان سلیمان زاده
  • رشته تحصیلی ریاضی و فیزیک
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خرید کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست خیلی سبز

کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست خیلی سبز، یکی از بهترین منابع کمک‌درسی موجود در بازار برای دانش‌آموزان رشته ریاضی است. این کتاب توسط آقایان نوید شاهی، رضا سبزمیدانی و ایمان سلیمان‌زاده تألیف شده و در سال 1401 منتشر شده است.

محتویات کتاب

کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست خیلی سبز در 615 صفحه و در 10 فصل تنظیم شده است. فصول این کتاب مطابق با کتاب درسی فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی است.

هر فصل از کتاب به چندین بخش تقسیم شده است.

در هر بخش، مطالب مربوط به آن بخش به صورت درسنامه ارائه شده است. پس از اتمام درسنامه، تست‌های مربوط به آن بخش قرار گرفته است. در پایان فصل نیز پاسخنامه تشریحی تست‌ها ارائه شده است.

  • درسنامه

درسنامه‌های کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست خیلی سبز به صورت ساده و روان ارائه شده‌اند. در درسنامه‌ها، ابتدا مفاهیم پایه مورد بحث قرار گرفته و سپس به تدریج به مباحث پیشرفته‌تر پرداخته می‌شود.

  • تست‌ها

تست‌های کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست خیلی سبز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این تست‌ها از منابع معتبر و کنکورهای سراسری سال‌های اخیر گردآوری شده‌اند.

تست‌های کتاب در سه سطح ساده، متوسط و دشوار طبقه‌بندی شده‌اند. این طبقه‌بندی به دانش آموزان کمک می‌کند تا با توجه به سطح خود، از تست‌های مناسب استفاده کنند.

  • پاسخنامه تشریحی

پاسخنامه تشریحی تست‌های کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست خیلی سبز به صورت کامل و جامع ارائه شده است. در پاسخنامه تشریحی، علاوه بر ارائه پاسخ صحیح، نکات مهم و کنکوری مربوط به هر تست نیز بیان شده است.

شما می تونید کتاب فیزیک یازدهم ریاضی تست خیلی سبز رو با تخفیف ویژه و از سایت Uniketab.com  تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166969090 اقدام به خرید این کتاب بکنید.

ما در یونی کتاب تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی، عمومی و دانشگاهی فراهم کنیم تا بتونید با خیال راحت همه ی کتاب های دلخواهتون رو تهیه و درب منزل تحویل بگیرید . همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.

توضیحات تکمیلی

وزن750 گرم
مولفان

رضا سبز میدانی, نوید شاهی, ایمان سلیمان زاده

ناشر

شابک

9786004123655

پایه تحصیلی

یازدهم

رشته تحصیلی

ریاضی و فیزیک

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیزیک یازدهم ریاضی تست خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16%

۳۹۴,۸۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.