قرابت معنایی کلک معلم

شناسه محصول: 9786005008678 دسته: ,
  • نویسنده: علی ساجدی
  • رشته تحصیلی علوم تجربی, ریاضی و فیزیک, علوم انسانی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

کتاب قرابت معنایی کلک معلم پنجمین کتاب از مجموعه تب کنکور و در بر دارنده ی تست‌های کنکورداخل و خارج از کشور، آزاد و آزمایشی سنجش به صورت موضوعی درس به در تقسیم بندی شده است.

از سال 84 تا حال از 25 سوال ادبیات، 9 سوال ویژه قرابت معنایی و مفهوم است که یک بیت یا عبارت از متن کتابهای درسی ادبیات سال دوم و سوم و پیش دانشگاهی به عنوان سوال مطرح می‌شود و برای پاسخ، چهار گزینه خارج از کتاب در نظر گرفته می شود و برای پاسخ، چهار گزینه خارج از کتاب در نظر گرفته می‌شود البته کسی که مفاهیم را به خوبی یاد گرفته است برایش فرقی نمی‌کند که قرابت معنایی‌ها خارج از کتاب باشد یا از متن کتاب درسی. ضمنا دانش آموزان عزیز توجه کنند که نیازی به حفظ کردن ابیات نیست بلکه مفاهیم سوال را باید یاد بگیرند.

در چاپ قبلی کتاب قرابت معنایی کلک معلم، مفاهیم را به ترتیب اهمیت موضوع چیده شده بود که مخاطبان عزیز از نظر سر فصل به مشکل بر می‌خورند و مشاوران محترم کنکور در برنامه ریزیشان قادر به معرفی کتاب در اول سال تحصیلی نبودند به همین خاطر معمولا یک ماه مانده به کنکور کتاب مذکور را معرفی می‌کردند در این چاپ برای رفع این نقیصه و جهت انطباق با آزون های مختلف اقدام به طبقه بندی سر فصل‌ها به صورت درس به درس نمودیم.

دانش آموزان عزیز گروه علوم انسانی پیشنهاد می‌کنیم قرابت معنایی کلک معلم را بدقت بخوانید چراکه بیشتر قوانین مطرح شده در سوالات قرابت معنایی در سالهای اخیر از موضوعات کلی کتاب سوم ریاضی – تجربی بوده است به همین خاطر مطالعه مفاهیم کتاب سوم ریاضی – تجربی را به دانش آموزان گروه علوم انسانی توصیه‌می نمایم.

 

توضیحات تکمیلی

وزن800 گرم
مولف

علی ساجدی

ناشر

پایه تحصیلی

چهارم دبیرستان

رشته تحصیلی

علوم تجربی, ریاضی و فیزیک, علوم انسانی

شابک

9786005008678

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرابت معنایی کلک معلم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳۰,۰۰۰تومان

ناموجود

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.