مبانی نظری عکاسی کارنامه کتاب

شناسه محصول: 9789648172096 دسته:
  • نویسنده: سعید میرمحمدی
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

در کتاب مبانی نظری عکاسی کارنامه کتاب سعی شده به طور اساسی به گوناگون عکسای به لحاظ تاریخی، هنری و .. پرداخته شود. این مسائل در کنار نقد و شناخت عکاسی گفته می‌شود که بسیار هم مفید خواهد بود. در قسمت اول این کتاب به تاریخچه عکاسی در ایران و نحوه ورود آن پرداخته شده است. همچنین بعد از دوران قاجاریه و البته سال 57، جنگ ایران و عراق هم در این کتاب بررسی می‌شود.

در بخش دوم این کتاب به بررسی نخستین روزهای تولد عکاسی در قرن نوزدهم نیز پرداخته شده است. همچنین تاثیرات عکاسی بر جوامع و البته هنر و سیاست نیز بررسی می‌شود. علاوه بر آن تا عصر دیجیتال اکثر تغییرات در عکاسی مورد بررسی قرار گرفته است.

در این کتاب از خود عکس‌ها برای بیان بهتر مسائل و درک بهتر موضوع کتاب استفاده شده که فوق‌العاده در درک مطلب تاثیرگذار است. آثار معروف و با اهمیت عکاسی در دنیا پایه اصلی این کتاب هستند و استفاده از آن‌ها به همه توصیه می‌شود.

در عصری که ما در آن زندگی می‌کنیم، عکاسی یک مقوله جا افتاده و فوق‌العاده جذاب است که بسیاری دوست دارند، به آن مشغول باشند. از این رو این درس در رشته هنر نیز اهمیت خاصی دارد.

کتاب مبانی نظری عکاسی کارنامه کتاب  دقیقا به چه مسئله‌ای می‌پردازد؟

نظریات، اصول و فنون عکاسی، تاریخچه، تاثیرات عکاسی از منظر هنر و رسانه، تاریخ این هنر و … در این کتاب بررسی شده است. برای درک هر چه بهتر مخاطبان سعی شده در این کتاب از عکس‌های مناسبی استفاده شود. اطلاعات این کتاب به درستی دسته‌بندی شده‌اند تا خواننده درک درستی از مباحث در حال یادگیری داشته باشد.

اساسا کتاب مبانی نظری عکاسی برای کسانی نوشته شده است که دوست دارند، درک بسیار عمیقی از رشته عکاسی داشته باشند. همچنین این کتاب برای کسانی که هنرجوی رشته‌های هنری و دانشجوی ترم پایه هستند بسیار مناسب است. معمولا مشاوران از این کتاب به عنوان منبع کنکوری نیز یاد می‌کنند که بسیار هم درست است.

اطلاعات موجود در این کتاب می‌تواند برای همه علاقه‌مندان به حوزه هنر مخصوصا دانشجویان رشته هنر فوق‌العاده مفید باشد. در صورتی که در رشته‌هایی مانند عکاسی، سینما، گرافیک، طراحی صنعتی تحصیل می‌کنید قطعا به این کتاب احتیاج پیدا خواهید کرد. می‌توان گفت که کتاب مبانی نظری عکاسی یکی از بهترین منابع رشته هنر است که برای هر فردی با هر سطح آگاهی مناسب است.

چرا باید برای خرید این کتاب اقدام کنم؟

در کتاب مبانی نظری عکاسی کارنامه کتاب به بررسی جنبه‌های مختلف عکاسی پرداخته شده است. به عبارتی هر آن چیزی که برای درک عمیق در عکاسی نیاز دارید در این کتاب قرار دارد. این کتاب می‌تواند یک منبع فوق‌العاده برای کسانی باشد که به دنبال اطلاعات درست و نقدهای دقیقی در حوزه عکاسی هستند باشد. لحن و بیان نویسنده در این کتاب بسیار ساده بوده و برای همه قابل فهم است.

همچنین برای مطرح کردن مباحث مختلف از عکاسان بزرگ و عکس‌های فوق‌العاده معروفی کمک گرفته شده است. از آن‌جایی که زبان این کتاب بسیار ساده است شما می‌توانید با هر سطح دانشی از حوزه عکاسی آن را تهیه کنید و به درک عمیقی در این حوزه هنری برسید.

البته این کتاب به تازه‌کارها توصیه نمی‌شود، ولی در صورت علاقه می‌توانید این کتاب را تهیه کرده و درک خودتان را از عکاسی چند برابر کنید. قطعا بیان مناسب یک کتاب اهمیت فوق‌العاده زیادی برای مخاطبین دارد و نویسنده به خوبی این موضوع را درک کرده است.

مطالعه کتاب مبانی نظری عکاسی، می‌تواند جذابیت‌های خود را داشته باشد و برای کسانی که علاقه‌مند به این حرفه هستند بسیار مفید است.

چطور می‌توانم این کتاب را تهیه کنم؟

شما می‌توانید برای خرید مبانی نظری عکاسی کارنامه کتاب از یونی‌کتاب کمک بگیرید. یونی‌کتاب یک کتاب‌فروشی آنلاین است، که در طول سال‌های فعالیت خود سعی داشته همواره بهترین‌ها را به مشتریان خود تحویل دهد. تمامی کتاب‌های موجود در یونی‌کتاب از کیفیت لازم برخوردار هستند و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

اکثر کتاب‌های موجود در یونی‌کتاب دارای تخفیف واقعی هستند. همچنین ارسال به تمامی نقاط تهران رایگان است. برای شهرستان‌ها نیز از پست پیشتاز استفاده می‌شود. این مزایا باعث می‌شود که شما بتوانید تا حد فوق‌العاده زیادی در وقت و هزینه‌های خودتان صرفه‌جویی کنید. در صورتی که علاقه‌مند به خرید این کتاب هستید بهتر است همین حالا از طریق این صفحه اقدام کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن950 گرم
مولف

سعید میرمحمدی

ناشر

شابک

9789648172096

۸۲,۵۰۰تومان

ناموجود

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.