مجموعه پرسش های خواص مواد کارنامه کتاب

  • نویسنده: نوید ایزدگشسب
  • رشته تحصیلی هنر
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

مجموعه پرسش های خواص مواد کارنامه کتاب بر اساس کتاب درس خواص مواد طراحی شده است. در این کتاب بیش از 1600 پرسش آورده شده تا کار هنرجویان ساده‌تر شود. همانطور که می‌دانید تمرین همیشه باعث افزایش توانایی ذهنی در افراد می‌شود. داشتن تمرین کافی در کنکور اهمیت فراوانی دارد و پشت کنکوری‌ها باید همیشه به این موضوع توجه کنند.

به عبارتی تمرین کردن با استفاده از نمونه سوال ذهن شما را برای جلسه کنکور آماده‌تر می‌کند. پرسش‌های موجود در این کتاب باعث می‌شود که هنرجو ذهن آماده‌تری را برای جلسه کنکور داشته باشد. سوالات استفاده در این کتاب باعث می‌شود، که هنرجویان نکته‌های ضریف‌تر را بهتر و راحت‌تر به به ذهن خودشان بسپارند.

همچنین مباحث دشوار این درس نیز با حل کردن سوال‌ها، قابل‌فهم‌تر خواهد بود. همین مسائل می‌تواند تاثیر چشمگیری در نمرات آزمون کنکور شما داشته باشد. به علت این مزایای فوق‌العاده به تمامی داوطلبان کنکور هنر توصیه می‌شود که حتما این کتاب را تهیه کنند، تا نتیجه بهتری را به دست بیاورند.

درس خواص مواد چقدر در کنکور اهمیت دارد؟

قبل از خرید مجموعه پرسش های خواص مواد کارنامه کتاب بهتر است کمی بیشتر با اهمیت این درس در کنکور هنر آشنا شوید.  اگر از ابتدای برگزاری کنکور هنر نگاهی به آمارها بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که درس خواص مواد از دشوارترین دروس کنکور به حساب می‌آید. موضوع اصلی درس خواص مواد، مربوط به تمام موادی است که در کارهای هنری استفاده می‌شود. به عنوان مثال می‌توان به عکاسی، معماری، مجسمه‌سازی و یا حتی موسیقی اشاره کرد.

همین موضوع باعث شده حجم مباحثی که دانشجویان در سال تحصیلی باید یاد بگیرند بسیار زیاد باشد. در کنار آن به خاطر سپردن اسم‌های ناآشنا برای هنرجویان بسیار مشکل است. همچنین مطالعه درس خواص مواد ممکن است بسیار وقت‌گیر باشد.

معمولا بسیاری از مشاورین کنکور توصیه می‌کنند، که یا این درس را حذف کنید و یا یک تا دو مبحث مهم آن را یاد بگیرید، تا بتوانید در کنکور به چند سوال پاسخ دهید. در صورتی که شما بتوانید تعداد بیشتری سوال از این درس را پاسخ دهید قطعا نتیجه بهتری را به دست می‌آورید. همین مسئله ساده می‌تواند، احتمال موفقیت شما را در کنکور هنر چند برابر کند.

داشتن نمونه سوالات مناسب می‌تواند در افزایش رتبه کنکوری شما تاثیر خوبی داشته باشد. معمولا توصیه می‌شود که تست‌های زیادی را برای این درس حل کنید تا مباحث را بهتر یاد بگیرید.

سرفصل‌های اصلی مجموعه پرسش های خواص مواد کارنامه کتاب شامل چه مواردی است؟

در این کتاب ناشران علاوه بر تدریس از منابع مرسوم، به سراغ منابع جدیدی هم رفته‌اند. منابع جدید شامل کتاب‌هایی  که در سال‌های اخیر توجه طراحان سوال را به خود جلب کرده، می‌شود. اساسا کتاب خواص مواد تالیف شده تا دانشجویان بتوانند با مجموعه پرسش‌های خواص مواد آشنا شوند. به عبارتی آن‌ها قرار است بعد از مطالعه مباحث مد نظر به سراغ تست‌های طبقه‌بندی شده آن بروند و شروع به تست‌زنی کنند.

این کتاب شامل سه بخش پرسشنامه، آزمون‌های جامع و پاسخ‌نامه است. در بخش پرسشنامه بیش از 1600 تست در قالب 16 فصل آمده است که با ترتیبی خاص مطرح شده‌اند. در انتهای بخش پرسشنامه قسمت دوره‌ی کلی وجود دارد که سوالات دشوارتری در آن وجود دارد. به عبارتی پس از آن که پرسشنامه را تمام کردید، برای افزایش سطح مهارت خودتان می‌توانید به سراغ آن بروید.

قسمت آزمون‌های جامع شامل 5 آزمون که شامل 20 سوال است قرار گرفته، که به عبارتی شبیه‌ساز آزمون سراسری خواهد بود. این 20 سوال دربرگیرنده تمامی مباحث خواص مواد است که قرار است در کنکور با آن‌ها دست و پنجه نرم کنید.

در قسمت پاسخ‌نامه نیز پاسخ هر سوال با ذکر منبع و همچنین صفحه و سطر آن آورده شده تا در صورتی که به درستی پاسخ سوالات را درک نکردید بتوانید از این بخش حداکثر استفاده را داشته باشید.

هدف اصلی از نوشتن این کتاب چیست؟

همانطور که تا به حال متوجه شده‌اید، کتاب خواص مواد یک کتاب تمرین فوق‌العاده برای داوطلبین کنکور هنر است. قطعا کسانی که دوست دارند، در کنکور موفق شوند باید تا حد ممکن تمرین داشته باشند. داشتن تمرین باعث می‌شود ذهن شما برای کنکور آماده‌تر شود و هیچ چیز بهتر از داشتن یک ذهن آماده در آزمون‌ها نیست.

هدف اصلی از نوشتن مجموعه پرسش های خواص مواد کارنامه کتاب داشتن یک کتاب تمرین برای داوطلبین کنکور هنر است تا بعد از یادگیری مباحث در کتاب درس خواص مواد به پرسش‌های آن پاسخ دهند. اگر دوست دارید نتیجه خوبی در این درس در کنکور هنر بگیرید بهتر است همین حالا از طریق همین صفحه اقدام به خرید این کتاب از یونی‌کتاب کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن450 گرم
مولف

نوید ایزدگشسب

ناشر

رشته تحصیلی

هنر

شابک

9789648172232

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه پرسش های خواص مواد کارنامه کتاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۵۹,۰۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.