چهار اثر از فلورانس اسکاول شین, گیتی خوشدل, پیکان

شناسه محصول: 9799643283376 دسته: ,

فلورانس اسکاوین شین, نویسنده ی آمریکایی این کتاب, به یک خانواده قدیمی فیلادلفیایی متعلق بود. سالیان بسیار در مقام هنرمند(نقاش) و متافیزیسین و خطیب, نامی بلند آوازه داشت.

  • نویسنده: فلورانس اسکاول شین
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

خانم فلورانس اسکاول شین, نویسنده آمریکایی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین, گیتی خوشدل, پیکان, که دیگر در قید حیات نیستند. از یک خانواده ی قدیمی فیلادلفیایی بود. سالیان سال در مقام هنرمند ((نقاش)) مشاور, آموزگار ماوراء الطبیعه و خطیب, نامی بلند آوازه داشت; وبا شفا بخشیدن هزاران تن از مردمان,در گشودن و حل گره ها و مسائل و مسائل زندگیشان, یاوری سترگ بود. کتاب بازی زندگی,وراه این بازی برای نخستین بار,درسال1925انتشار یافت. آثار دیگر او عبارتند از:
1_کلام تو,عصای معجزه گر تو است!(( 1928))
2_دَرِ مخفی توفیق((1940))
3_نوذ کلام((1959))

فلورانس اسکاوین شین, نویسنده ی آمریکایی این کتاب, به یک خانواده قدیمی فیلادلفیایی متعلق بود. سالیان بسیار در مقام هنرمند(نقاش) و متافیزیسین و خطیب, نامی بلند آوازه داشت. وباخدمت بزرگ شفابخشیدن, هزاران تن از مردمان را در گشودن گره ها وحل مسائل زندگیشان یاری سترگ بود. سالیان سال در نیویورک, مابعدالطبیعه تدریس میکرد. افراد بیشماری در کلاسهایش شرکت می جستند و از این طریق,پیام معنویت را به گروهی وسیع می رساند.
کتابهای او نه تنها در آمریکا, بلکه در خارج نیز کثیرالانتشار بودند و با مهارتی بسیار, جای خود را در دور افتاده ترین دهکده هایا دورترین شهر های اروپایی و باورنکرده ترین اماکن جهان باز می کردند. هر روز با کسانی مواجه میشویم که با خواندن یکی از کتاب های خانم فلورانس اسکاول شین حقیقت را دریافته اند.
بزرگ ترین راز موفقیتش این بود که همواره خودش بود: ساده و صمیمی و بی تکلف و شوخ طبع, هرگز نخواست قراردادی و ادیب مآب یا دارای نوذ تحمیلی باشد. از این رو هزاران تن که نتوانسته بودند ازطریق سنت های قدیمیتر یا حتی شامختر,پیام معنویت را دریابندیا دست کم در آغاز راه,کتابهای متعارف مابعدالطبیعه برایشان چندان جذابیتی نداشتبه او پناه می آورند.
هرچند بسیار معنوی و روحانی بود,معمولا معنویت و روحانیتش در پس برخورد ساده و راحت با موضوع مورد بحث پنهان می شد. گرایش فنی و فرهنگستانی نداشت و با مثال های آشنا و عملی و روزمره آموزش می داد. پیش از آن که آموزگار حقیقت شود برای کتابها نقاشی میکرد.
امت فاکس

توضیحات تکمیلی

وزن550 گرم
مولف

فلورانس اسکاول شین

مترجم

گیتی خوشدل

ناشر

شابک

9799643283376

۱۸۰,۰۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.