کتاب تمرین درک عمومی ریاضی و فیزیک کارنامه کتاب

  • نویسندگان: رحمت مشیدی, نیلوفر براری
امتیاز 0 نفر 0 از ۵

معرفی کتاب

کتاب تمرین درک عمومی ریاضی و فیزیک کارنامه کتاب از جمله کتاب‌های متفاوت در حوزه کنکور و تحصیل است. این کتاب شامل یک سری سوالات طبقه‌بندی شده است که از درک عمومی ریاضی و فیزیک تهیه شده است. این سوالات بسیار مهم هستند و با بررسی سوالات کنکوری سال‌های گذشته طراحی شده‌اند.

سوالات این کتاب شامل چهار مبحث می‌شود. این چهار مبحث شامل  محاسبات عددی، هندسه، فیزیک، تست هوش است. هنرجویان باید بعد از مطالعه هر مبحث به سوالات آن پاسخ دهند تا نتیجه بهتری را دریافت کنند. در این کتاب بخش‌های مختلفی مانند ریاضی، هندسه و فیزیک با توجه به اهمیت موضوع بررسی شده است. یعنی اگر مبحثی پرسوال‌تر در کنکور بود قطعا توجه ویژه‌ای به آن شده است.

اکر تا کنون با کنکور سر و کار داشته‌اید می‌دانید که تمرین مهم‌ترین بخش است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود. تمرین کردن باعث می‌شود که شما ذهن آماده‌تری برای جلسه کنکور داشته باشید. همچنین تمرین کردن باعث افزایش قدرت تحلیل و درک مبحث نیز می‌شود پس توجه ویژه‌ای را به آن داشته باشید.

این کتاب توسط انتشارات کارنامه منتشر شده است که یکی از با سابقه‌ترین انتشاراتی‌ها در حوزه کنکور هنر است. این انتشاراتی همواره سعی دارد، در ارتقاء سطح علمی کشور نقشی داشته باشد. تا کنون نیز در رسیدن به این هدف موفق بوده است.

درباره رحمت مشیدی نویسنده این کتاب

استاد رحمت مشیدی کارشناس ارشد حسابداری و کارشناس اقتصاد در دانشگاه امیرکبیر هستند. ایشان تا کنون کتاب‌های بسیار زیادی را در حوزه هنر و البته کنکور هنر منتشر کرده‌اند که مطالعه آن‌ها خالی از لطف نیست. از جمله ویژگی‌های قلم این استاد گفتار روان است. در کتاب تمرین درک عمومی ریاضی و فیزیک کارنامه کتاب نیز این نحوه توضیح به درستی انجام شده است.

اکثر تست‌های این کتاب به خوبی تشریح شده‌اند و شما می‌توانید از طریق این تست‌ها به درک بسیار عمیقی برسید. معمولا زمانی که استاد رحمت مشیدی کتابی را می‌نویسند، اگر در حوزه کنکور باشد همیشه به نکات طلایی اشاره می‌کند. این استاد گرانقدر علاوه بر این کتاب، نمونه‌های موفق دیگری هم داشته که در بین داوطلبان کنکور طرفداران بسیاری دارد.

در این کتاب آقای مشیدی سعی کرده مهم‌ترین تست‌های سال‌های گذشته، که ممکن است دوباره تکرار شود را بیاورد. این کار باعث می‌شود رتبه بهتری را در کنکور به دست بیاورید. نویسنده در این کتاب سعی کرده فضای کنکور را برای داوطلبان شبیه‌سازی کند تا نتیجه بهتری حاصل شود.

درباره کارنامه کتاب منتشر کننده کتاب تمرین درک عمومی ریاضی و فیزیک کارنامه کتاب

کارنامه کتاب از جمله انتشاراتی‌هایی است که در طول این سال‌ها خدمت بزرگی به داوطلبان کنکور هنر کرده است. این انتشاراتی همواره سعی می‌کند بهترین منابع برای کنکور هنر را در اختیار داوطلبان قرار دهد. به عبارتی معمولا کارنامه کتاب اقدام به طبقه‌بندی سوالات و دروس می‌کند تا از این طریق درک بهتری از فضای کنکور به خواننده بدهد. اگر به مصاحبه‌های رتبه برترهای کنکور هنر دقت کنید، خواهید دید که آن‌ها اکثرا از کتاب‌های کارنامه کتاب استفاده کرده‌اند.

کارنامه کتاب بسیار بر روی محتوای کتاب‌های خود حساس است و اطلاعات خوبی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. در کتاب تمرین درک عمومی ریاضی و فیزیک هم دقیقا این اصل رعایت شده است. تست‌های استفاده شده در این کتاب با دقت فراوان انتخاب شده تا هنرجو بتواند به بهترین شکل ممکن تمرین کند.

پیشنهاد می‌شود در حین مطالعه این کتاب برخی از تست‌ها را حل نکنید و آن‌ها را برای روزهای پایانی ذخیره کنید. با این کار در هنگام مرور دروس می‌توانید به راحتی این تست‌ها را حل کرده و بهتر تمرین کنید. همچنین این کار اعتماد به نفس شما را چند برابر می‌کند.

چطور این کتاب را تهیه کنم؟

یونی‌کتاب یک کتابفروشی آنلاین است. این فروشگاه سعی دارد بهترین کتاب‌ها با عالی‌ترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. خرید کتاب از یونی‌کتاب مزایای زیادی را به دنبال دارد. به عنوان مثال اکثر کتاب‌های موجود در یونی‌کتاب دارای تخفیف واقعی هستند. ارسال به تهران رایگان است و برای شهرستان‌ها نیز از پست پیشتاز استفاده می‌شود.

این مزایا می‌تواند تا حد ممکن در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند و باعث پیشرفت شما شود. اگر علاقه‌مند به خرید این کتاب هستید می‌توانید به راحتی از طریق همین صفحه اقدام کنید و کتاب را درب منزل خودتان تحویل بگیرید. امیدواریم که این کتاب برایتان مفید باشد.

توضیحات تکمیلی

وزن750 گرم
مولفان

رحمت مشیدی, نیلوفر براری

ناشر

شابک

9789648172225

سال چاپ

1402

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تمرین درک عمومی ریاضی و فیزیک کارنامه کتاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳۶۹,۰۰۰تومان

طراحی قالب وردپرس توسط ادمین سایت

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به یونیکاب است.